۲ فروردین ۱۳۹۴

چگونه یک وب سایت موفق و تاثیر گذار داشته باشیم

در طراحی سایت نکاتی وجود دارد که با رعایت آنها می توانیم وب سایت موفق و تاثیرگذاری داشته باشیم
۲۵ اسفند ۱۳۹۳
5 چیزی که نباید به مشتری گفت

پنج چیزی که نباید هیچوقت به مشتری گفت

انتخاب کلمات در دنیای کسب و کار اهمیت فوق العادی دارد. تا حدی که انتخاب اشتباه کلمات ممکن است منجر به نابودی کسب و کار شما شود. در این اینفوگرافیک ، ۵ مورد از این دست استفاده نادرست کلمات را عنوان می کنیم.
۲۳ اسفند ۱۳۹۳

۸ نیاز اساسی وب سایت برای کسب و کارهای کوچک

وب سایت شما به عنوان یک نمای مجازی آنلاین، تصور اولیه ای را از شما و کسب و کارتان در ذهن مشتریانی که هیچ چیز در مورد شما نمی دانند به جا می گذارد، و چه چیزی مهم تر از اولین برداشت مشتری؟ در این مطلب هشت نکته ضروری را بیان خواهیم کرد تا بتواند به شما در جهت داشتن یک وب سایت موثر و تاثیرگذار کمک کند.
۲۰ اسفند ۱۳۹۳
برخورد با مشتری عصبانی

نحوه برخورد با مشتریان عصبانی

مشاغلی که به طور مستقیم در ارتباط با مشتریان هستند ، طی ساعات کاری خود با برخوردهای بسیار متنوع و متناضی از سوی مشتریان روبرو می شوند. در این بین عصبانیت هم امری شایع است. اما چطور باید با این موضوع برخورد کنیم؟